close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

ולתפארת מדינת ישראל ספר חדש: סיפורים ליום העצמאות

מערכת שורשכז ניסן, תשעז23/04/2017

תפילות ליום העצמאות, טקסים קבועים, מנהגים ואפילו מאכל לאומי כבר יש, אבל סיפורים עדיין חסרים... חיים אקשטיין בספר חדש.

תגיות:
ולתפארת מדינת ישראל עטיפת הספר
צילום: יח"צ
כבר עשר שנים כותב חיים אקשטיין סיפורים וקטעים לימי העצמאות. חלקם ראו אור בבמות שונות (כיפה, ynet יהדות ועוד). הסיפורים הצטברו עד שהגיע הזמן לאגד את המיטב מתוכם, ולהוסיף גם סיפורים אחרים סביב מדינת ישראל, קיבוץ גלויות, צבא ועוד. כך נוצר ספר צבעוני ומרהיב, מלא אווירת חג ישראלית.

הספר מיועד לכל המשפחה, רובו למבוגרים ונוער וחלק מתוכו לילדים. הוא מכיל חוויות מהצבא לצד עיבודים לאגדות חז"ל, סיפורים קלילים והומוריסטיים לצד סיפורים רציניים ועמוקים, קטעים קצרצרים וכמה מאמרים להרחבה - ובעצם מנסה לתת ביטוי לכל השותפים בתופעה שנקראת יום העצמאות.

הוא נותן ביטוי לילדה הנרגשת ולנהג העצבני בפקק; נפגש עם האמרגן של הבמה העירונית, ועם שליח הסוכנות לאנטרקטיקה; "חושף" את הפרוטוקולים מפמליא של מעלה סביב קביעת תפילות יום העצמאות, ואת אימוני הטירונים בצבא אברהם אבינו; קופץ קדימה ליום העצמאות ה-166, ואחורה לטקס הממלכתי של המלך אגריפס; מספר איך הנס ההירואי של גוריוניהו התשבי בוטל לטובת הכרזת עצמאות מציאותית ואפורה, ואיך הקלרינט של האדמו"ר עשה עלייה וגילה את נעמי שמר ואלתרמן.

חיים אקשטיין (30), הוא סופר, עורך תוכן ועיתונאי. תושב היישוב קדימה, נשוי ואב לשלוש, בוגר ישיבות הסדר ולימודים לתואר ראשון בספרות. כותב למבוגרים, לנוער ולילדים (בשבע, אותיות, מקום בעולם). הוציא בעבר ספרים במסגרת ארגונים ומוסדות ("אביהם של ילדי ישראל", "שבעה סיפורים על אהבת חינם", "לפני החגים" ועוד), וכעת זהו ספר הפרוזה הראשון שלו. האיורים בספר הם פרי ידיה של המאיירת נעמה להב.

ניתן לרכוש את הספר גם און ליין בדברי שיר.
הוסף תגובה
ולתפארת מדינת ישראל עטיפת הספר
צילום: יח"צ
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה